Tento internetový obchod používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto internetového obchodu s tímto souhlasíte.

Zavřít
Informace

Typy vozidel

REKLAMACE

 

Reklamace zboží

 

Záruční podmínky na zboží se řídí příslušnými právními předpisy ČR a Reklamačním řádem Prodávajícího.



Kupující je oprávněn uplatnit právo z vady, která se vyskytne u spotřebního zboží v době 24 (dvaceti čtyř) měsíců od převzetí, to se však nevztahuje:

  • - na věci prodávané za nižší cenu pro vadu, kvůli které byla nižší cena ujednána
  • - na opotřebení věci způsobené jejím obvyklým užíváním
  • - na použité věci s vadou odpovídající míře používaní nebo opotřebení, kterou věc měla při převzetí Kupujícím
  • - vyplývá-li to z povahy věci



Právo z vadného plnění Kupujícímu nenáleží, pokud Kupující před převzetím věci věděl, že věc má vadu, anebo pokud Kupující vadu sám způsobil.



Případné reklamace budou vyřízeny v souladu s právním řádem platným v České republice. Vyřizování stížnosti Kupujícího zajišťuje Prodávající prostřednictvím elektronické adresy: info@autotechnik-franz.de.



V případě vrácení objednaného zboží nebo reklamace nás prosím kontaktujte na tel. čísle +420-601 334 167, nebo prostřednictvím emailu info@autotechnik-franz.de. Pro urychlení vyřízení reklamace si připravte číslo objednávky.



Běh lhůty pro vyřízení reklamace je pozastaven v případě, že Prodávající neobdržel veškeré podklady potřebné pro vyřízení reklamace. Prodávající je povinen si vyžádat doplnění podkladů od Kupujícího v nejkratší možné době. Lhůta je od tohoto data pozastavena až do dodání vyžádaných podkladů Kupujícím.